אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
מתקני תצוגה לפרסום
ראשי חשוב לדעת מתקני תצוגה לפרסום

מתקני תצוגה לפרסום

יולי 1, 2018 3:25 pm אין תגובות lilach

בכל חלל מסחרי שיש בו דריסת רגל של לקוחות יש שימוש במתקני תצוגה לפרסום. זה נכון בין היתר לחנויות מזון, חנויות תכשיטים, חנויות מוזיקה, חנויות סלולאריות, לתערוכות, לבנקים ועוד כהנה וכהנה. כל מקום שבו יש להציג מידע או מוצרים לרכישה משתמש במתקני תצוגה. הם נבדלים האחד מהשני בהרבה מאוד אלמנטים שונים – בצבעים, בצורה, בפונקציות, בפרקטיקה, בסוג החומר, בתהליך הייצור, במה שהם משרים – ועוד. הבחירה במתקני תצוגה לפרסום הנה חשובה מאוד, קודם כל כי הם חלק משמעותי מהקונספט העיצובי, אבל גם כי הם יוצרים אינטראקציה מתמדת עם הלקוח, הם חלק מתעודת הזהות של החלל המסחרי ומציגים לראווה את המידע או את המוצרים שאנחנו רוצים לפרסם.

השלבים הראשונים בדרך לעיצוב מוצלח ומניב

בשביל להתאים מתקני תצוגה לחלל המסחרי, יש בראש ובראשונה לבצע מחקר ואפיון. אי אפשר כך סתם לבחור מתקן ולהציב אותו בחנות. קודם כל יש לבצע היכרות מעמיקה עם קהל היעד. יש להבין כיצד הוא חושב, מהם קווי האישיות שלו, כיצד הוא מקבל החלטות, מהן ההתנגדויות האפשריות שהוא עשוי להציב, כיצד נתן להתגבר עליהן, ובנוסף גם לתת את הדעת בדבר הקשיים הטכניים האפשריים והצרכים של הקמעונאי שמוכר את מוצריו באותו חלל מסחרי.

אחרי שביצענו איסוף נתונים ומחקר מעמיק, והכרנו את הקמעונאי, סוג הסחורה שהוא מוכר וקהל היעד שלו, ניתן לגשת להתוויה של אסטרטגיה שיווקית וקונספט עיצובי. יש לזכור בכל העת שמתקן תצוגה נמצא בתקשורת מתמדת עם הלקוחות ואינו יושב לו במחסן מאובק ובלי גישה לאור יום. יש להתייחס אליו בהתאם ולהקפיד על פונקציונאליות גבוהה. אם נבחר מתקן תצוגה נכון, התוצאות בשטח יורגשו בהקדם. עלינו לשלב בין פרקטיקה לבין עיצוב, אסתטיקה וחשיבה יצירתית וחדשנית. מתקן התצוגה הוא חלק מהקונספט העיצובי של החלל, משתלב בתוכו ומהווה מוקד משיכה משמעותי ללקוחות.

פיתוח, תכנון וייצור

השלב הבא הוא שלב של פיתוח עיצובי. בשלב הזה נבחר את החומרים שמהם יורכבו מתקני תצוגה לפרסום, נבחר בטכנולוגיית הייצור, נתאים נראות מתאימה בצורת צורה ומבנה למתקן התצוגה ונתאים טכנולוגיות ופיצ'רים דיגיטליים ועדכניים.

השלב האחרון הוא שלב התכנון ההנדסי והייצור. פה העיצוב מתחיל כבר לקבל צורה פיזית – בהתחלה בצורת תרשימים וסקיצות הנדסיות, ובסופו של דבר בייצור מעשי של מתקני התצוגה, כולל הקפדה על אבטחת איכות ובקרת איכות בתהליך הייצור ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מידע חשוב נוסף ניתן למצוא בקישור.

מעוניינים בעיצוב קמעונאי מוביל, פרפקציוניסטי ומנצח? חברת אידאה גאה ללוות פרויקטים מוצלחים רבים של לקוחות קטנים, בינוניים וגדולים כאחד במשק הישראלי, ובפרט בכל הנוגע לעיצוב מסחרי וקמעונאי. ניתן לפנות אלינו במספר 03-5596803 או דרך האתר.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס