אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
עיצוב פיצוציה שמוכרת
ראשי חשוב לדעת עיצוב פיצוציה שמוכרת

עיצוב פיצוציה שמוכרת

אוקטובר 16, 2018 1:52 pm אין תגובות lilach

אין ישראלי שלא יודע מה זו פיצוציה ואין ישראלי שלא רכש בפיצוציה במרוצת חייו, בין אם מדובר במצרכים קטנים הביתה או בשקדים, אגוזים וגרעינים לפצח. קיימות פיצוציות רבות בארץ – איך בוחר הלקוח הישראלי את הפיצוציה שלו? המוצרים די דומים, אז השאלה הגדולה ביותר היא שאלת חוויית הקנייה. האם הלקוח נכנס לפיצוציה שנראית מעולה ומרגישה מצוין? שכיף לו להיכנס אליה? שמדברת אליו ולצרכים הפונקציונאליים והרגשיים שלו? עיצוב פיצוציות עוסק בכל הקשור למיתוג ועיצוב הפיצוציה, כך שהיא תמשוך לקוחות ותגרום להם לרכוש בה ולשוב לחיקה שוב ושוב.

בידול ומיתוג העסק

כאשר השוק רווי בסוג מסוים של שירותים או מוצרים, ולא קשה למצוא אותם בכל עיר ברחבי הארץ, צריך לגרום לאותו עסק מסוים לבלוט ולהתבדל מהשאר. הרבה פיצוציות לא משקיעות בעיצוב שלהן, כי הפיצוציה נתפסת כחנות עממית. מה שלא תמיד ברור מאליו, הוא שגם אם העסק עממי וגם אם יוקרתי במיוחד, עדיין צריך לתת מענה מדויק ומושקע לעיצוב ולמיתוג שלו. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך זה גם נעשה חשוב יותר. פיצוציה שמבדלת את עצמה בנוף ומשקיעה בנראות שלה – תמשוך יותר לקוחות מאשר פיצוציה שלא משקיעה.

חוויית קנייה

לאיזו פיצוציה אתם הייתם רוצים להיכנס? סביר להניח לאחת שנראית טוב, שהיא צבעונית ונעימה, שמשקיעים במראה שלה, במתקני התצוגה ובמדפים שלה, שהיא מייצגת מותג שקל לזכור ולבחור בו בכל פעם מחדש, כי הוא מסמל את המוכר, את האהוב ואת הביתי. מיתוג ועיצוב קמעונאי, לרבות עיצוב פיצוציה, עוסק רבות בשיפור ושדרוג חווית הקנייה. עצם ההבנה שהשהות בחנות והרכישה היא למעשה חוויה שאנחנו מעניקים ללקוח היא חשובה מאוד לכל סוג של חנות ועסק. כאשר אנחנו בחברת אידאה מעצבים עסק, אנחנו דואגים רבות לשדרוג החוויה עצמה, מתוך הבנה שהיא גורמת ללקוח לא רק לרכוש יותר – אלא גם שוב ושוב.

למידע נוסף לחצו כאן

חברת אידאה תשמח לעצב את הפיצוציה שלכם באופן החוויתי, המבדל והמיתוגי ביותר. ברשותנו צוות של מעצבים מקצועיים, יצירתיים ומנוסים מתחומים שונים של עולם העיצוב. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 03-5596803 ולקרוא יותר על תהליך המיתוג שלנו על ידי לחיצה בכפתור.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס