אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
עיצוב ומיתוג חנויות תכשיטים
ראשי חשוב לדעת עיצוב ומיתוג חנויות תכשיטים

עיצוב ומיתוג חנויות תכשיטים

אוקטובר 16, 2018 1:31 pm אין תגובות lilach

תהליך עיצוב של כל חנות או מרכז מסחרי שמקבל לקוחות באופן יום-יומי מחייב מספר שלבים של תכנון ועבודה. עיצוב חנות תכשיטים לא שונה מהבחינה הזאת. באופן גורף, בשביל לעצב ולמתג בצורה שהיא לא רק נאה לעין, אלא גם כזאת שתביא לצמיחה עסקית ולהגדלת המכירות, חשוב מאוד לבצע מחקר ואפיון. לאחר מכן יש להתוות אסטרטגיה וקונספט ולגשת למלאכת העיצוב – של המותג, של המוצר, של החנות או נקודת המכירה עצמן. ככל שהעבודה מבוצעת באופן איכותי, חכם ודקדקני יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר.

אפיון שוק התכשיטים

חשוב להבין מי הם הכוחות הפועלים בשוק התכשיטים, מי המתחרים ואיך דברים עובדים בתיאוריה ובפועל. מה מקום החנות בתוך השוק? אילו תכשיטים היא מוכרת? מה קהל היעד שלה? האם החנות נחשבת ליוקרתית או לכזאת שמציעה תכשיטים סטנדרטיים יותר? אילו שינויים עובר השוק או עשוי לעבור בעתיד הנראה לעין? עיצוב ומיתוג הם לא רק להווה, אלא גם לעתיד הקרוב והרחוק. ככל שלומדים יותר, כך יודעים לקחת החלטות מושכלות יותר ולתכנן אסטרטגיה לכל המיתוג הקמעונאי בכללותו.

אסטרטגיית החנות

השלב הבא בכל הקשור בנושא של עיצוב חנויות תכשיטים הוא למעשה שלב התווית האסטרטגיה. מהם המסרים שיועברו? מה הקונספט השיווקי? מהם ערכי המותג? כיצד פונים ללקוח הפוטנציאלי? כל מה שקשור למיצוב, לבידול ולמיתוג של החנות מתחיל לקבל מענה ספציפי בשלב אסטרטגיית המותג. המותג הוא הבטחה, אז עלינו להבין מה ההבטחה שלנו. יש להתוות אסטרטגיה קוהרנטית שהלקוח יוכל לזהות בקלות. כך אנחנו יוצרים איתו דיאלוג מתמיד וגורמים לו להזדהות מבחינה רגשית ורעיונית עם ערכי המותג.

עיצוב שפת המותג

בשלבים הבאים אנחנו עוסקים למעשה בכל עולם התוכן הוויזואלי. בהתחלה בעיצוב שפת המותג – שפת הצילום והאיור, השפה המילולית, השפה התלת ממדית, הצבע, הלוגו, הטיפוגרפיה – ועוד. לאחר מכן עוסקים בעיצוב כלי הטמעה – עיצוב נקודות המפגש ונקודות ההשקה בין הלקוח לבין המוצר, הן בחנות עצמה והן בכל צורות השיווק והפרסום הדיגיטלי והקלאסי, לרבות עיצוב האריזה עצמה.

ליצירת קשר לחצו כאן

חברת אידאה, המתמחה בעיצוב ומיתוג קמעונאי, תשמח לשמוע מכם במספר הטלפון 03-5596803 או בפנייה בלחיצה בכפתור. אנחנו מעסיקים את מיטב אנשי המקצוע ונשמח לעצב את חנות התכשיטים שלכם או כל חנות אחרת באופן המרשים, הנכון והמקצועי ביותר.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס