אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
עיצוב חנויות מזון
ראשי חשוב לדעת עיצוב חנויות מזון

עיצוב חנויות מזון

יולי 1, 2018 4:00 pm אין תגובות lilach

עיצוב חנויות מזון הוא פרויקט ככל עיצוב חנות אחרת או חלל מסחרי דומה, עם כמה מאפיינים ספציפיים הרלוונטיים לחנויות מזון. בבואנו לעצב חנות מזון, חשוב להתייחס לסוג המזון אותו היא מוכרת. קיימים הבדלים בין סופרמרקט שמוכר מזון כללי ומכל הסוגים, לבין חנות שמתמחה בסוג מזון מסוים, כמו למשל חנות תבלינים, חנות מזון טבעוני או חנות מזון אסיאתי. חשוב להתאים בין הקונספט העסקי של החנות לבין הקונספט העיצובי והקונספט השיווקי שלה, כדי לא ליצור בלבול בקרב הלקוחות ולשמור על שפה מיתוגית אחידה. זהו מיתוג בסופו של יום – מסר מזוקק בעל אלמנטים עיצוביים, שמספר סיפור בצורה מינימליסטית ותוך שימוש בסמלים מוסכמים וצבעים שחוזרים על עצמם בכל פרט.

על מה חשוב לשים דגש

מעבר לשפה מיתוגית אחידה, שהיא שפת האם של החנות, חשוב להבין מי הלקוח. מחקר ואפיון הם חלק משמעותי ממיתוג של כל עסק קמעונאי. עבודת מחקר קפדנית צריכה להתבצע בשביל להבין את השוק של החנות, את האזור שבו היא פועלת, את אופי הלקוח הפוטנציאלי ואת המטרות והיעדים שלה. קיים הבדל בין חנות בוטיק, לחנות רשת או לחנות דגל. כל הפרמטרים הללו צריכים לקבל התייחסות כשמדובר בעיצוב חנויות מזון.

לאחר מכן חשוב לקבוע אסטרטגיה קמעונאית כוללת ולהבין שהחנות היא מקום של מפגש רגשי ופרקטי בין החנות, הקונה, הצרכים שלו והתשוקות שלו. התמהיל השלם הזה צריך להוביל החלטות עסקיות, מסחריות, שיווקיות, לוגיסטיות ועיצוביות ויש לבדוק את הכל מנקודת מבטו של הקונה, ולא מנקודת מבטו של בעל העסק או המעצב. המטרה שלנו היא לקלוע "בול" לאופי הלקוח ולצרכיו ולהניע אותו לפעולת רכישה.

עם מי כדאי לעבוד

עיצוב החנות על כל המשתמע מכך יקבע את גורלה. מה שלא תעשו – אל תתפשרו על איכות איש המקצוע והניסיון שלו. מדובר בפרויקט משמעותי שצריך להפקיד בידיו של משרד או חברה שעיצוב קמעונאי זה הלחם והחמאה שלה, שהיא בעלת ניסיון משמעותי ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. עבודה עם איש מקצוע לא מתאים עשויה לחרוץ את גורל העסק לשלילה.

ההבדל בין חנויות המזון

יש לעמוד על טיבה של החנות ולהתאים את המזון שהיא מוכרת לכלל האלמנטים העיצוביים שלה – מבחינת אווירה, אופי הפריטים שבהם נשתמש, סוג מתקני התצוגה, הצבעים והגוונים שנבחר והקונספט העיצובי הכולל.

חברת אידאה תשמח להוביל את עיצוב חנות המזון שלכם, כדי שהעיצוב יוביל אתכם קדימה בטווח הארוך מבחינה עסקית, אישית וכלכלית. ניתן ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון מספר 03-5596803.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס