אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
עיצוב חלל מסחרי
ראשי חשוב לדעת עיצוב חלל מסחרי

עיצוב חלל מסחרי

יולי 1, 2018 3:52 pm אין תגובות lilach

חלל מסחרי הוא שם רחב לכל המקומות שבהם יש דריסת רגל של לקוחות, בניגוד לחללים תעשייתיים בהם לקוחות אינם מבקרים. הרבה מאוד סוגים של מקומות נכללים תחת המטרייה של "חלל מסחרי" – חנויות, בנקים, ספריות, מוזיאונים, קניונים, מרכזי קניות, מסעדות – ועוד. באופן כללי וגורף, אנחנו בעידן של שיאה של תרבות הצריכה ואנשים מקבלים מסרים שיווקיים כל הזמן ובכל מקום בו הם נמצאים. הם מחפשים לקנות ורוצים לקנות – אנחנו רק צריכים להסביר להם למה כדאי שייקנו מאיתנו. על מנת שזה יקרה, חשוב לדאוג למיתוג ולבידול שמבוססים על עיצוב חללים מסחריים. חשוב לזכור שחלל מסחרי המאכלס לקוחות חייב להתייחס לא רק להיבטים של יופי, אלא גם להיבטים של ממשק ונוחות שימוש.

איך מחליטים על אסטרטגיה?

קיימים הבדלים גדולים מאוד בין חלל מסחרי אחד למשנהו. צריך לחשוב עד כמה המכירה שמתבצעת היא מכירה אגרסיבית ואם בכלל מתבצעת מכירה ישירה של מוצרים בחלל. חשוב להתייחס בכובד ראש לסוג המוצר, לאפיון קהל היעד על דפוסי ההתנהגות, דפוסי החשיבה ודפוסי הצריכה שלו, לשוק שבו פועל החלל המסחרי, למיקום שלו ולגודל שלו. יש לבצע איסוף נתונים ומחקר מעמיק של החלל ומה ששוהה או ישהה בו, ורק לאחר מכן ניתן להתחיל לגבש אסטרטגיה עיצובית ואסטרטגיה קמעונאית.

לבלוט בנוף המסחרי

למה שהלקוח יבוא אליכם? למה שאת הרכישה שלו הוא יבצע אצלכם? כיום יש תחרות רבה בכל תחום ובכל ענף. החדשות הטובות הן שגם יש ביקוש ולא רק היצע. עיצוב חלל מסחרי פועל מתוך ההבנה בדבר כיצד הלקוח שלכם חושב, מה מניע אותו, מה הוא צריך, ורותם את המידע הזה לצרכים שלנו – צרכי השיווק והמכירה. חשוב שנבלוט באופן חיובי ומרשים בנוף המסחרי על ידי מיתוג נכון ובידול מהמתחרים שלנו, כדי שאת המותג שלנו הלקוחות הפוטנציאליים יזכרו. מידע נוסף ניתן לקבל כאן.

פתרונות אחסון

חשוב שננצל את החלל באופן מקסימלי. ניתן לעשות זאת על ידי התאמה של פתרונות אחסון חכמים ובהתאם לכל הפרמטרים שנכתבו לעיל. קיימים פתרונות מידוף ומתקני תצוגה שונים שבהם ניתן להשתמש. בהתאם לגודל החלל ולצורה שלו, נתאים לו פתרונות אחסון שינצלו אותו באופן אידיאלי. מה שנרוויח מזה הוא יצירה של חלל מינימליסטי, נוח לתזוזה ובעל מרחב תמרון גדול. אנחנו רוצים שיהיה לנו וללקוחות כמה שיותר מקום לנוע ושלא יהיה צפוף.

אם אתם מעוניינים לדעת יותר לגביי עיצוב חלליים מסחריים, חברת אידאה תוכל לייעץ, ללוות ולפקח פיקוח עליון על כל תהליך העיצוב, התכנון, הפיתוח, הייצור וההתקנה. ניתן לדבר איתנו במספר 03-5596803.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס