אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
עיצוב אריזות
ראשי חשוב לדעת עיצוב אריזות
נובמבר 6, 2017 10:23 am סגור לתגובות על עיצוב אריזות lilach

עיצוב אריזות – איך עושים את זה נכון?

לאריזת המוצר כוח רב ויכולת להשפיע לא מעט על מידת האטרקטיביות של המוצר עצמו וגם העסק. האריזות הן כיסוי שמספק מידע רב על מה שמסתתר בתוכן והן אמצעי למשוך את קהל הלקוחות לרכוש את המוצר ולהשתמש בו, בסופו של דבר. שירות עיצוב אריזות, המוצע כיום על ידי מעצבים מקצועיים המתמחים בתחום זה לא מעט שנים, מספק מענה לצרכים שונים ולוקח בחשבון פרמטרים רבים לפני שמתחיל הליך העיצוב עצמו. איך עושים את זה נכון? מה כדאי לקחת בחשבון? הנה, התשובה:

  1. מי הלקוח ומהם צרכיו – שירותי עיצוב אריזה לוקחים, כאמור, בחשבון פרמטרים רבים. העיקרי והמרכזי שבהם הוא הלקוח שעומד מאחורי המוצר. מי הלקוח? האם מדובר בחברה גדולה או בעסק קטן? האם קהל היעד שלו הוא קהל יעד מסוים או שמא הוא פונה למספר רב של קהלים? האם הלקוח צנוע מאד ומחפש פתרונות פשוטים יותר, או שמא מעדיף "ללכת בגדול"? התייחסות לצרכיו הנקודתיים של הלקוח ולאופיו תעזור במציאת הפתרון הנכון ביותר עבורו, העיצוב המתאים.
  2. המסר שאותו הוא מעוניין להעביר – עיצוב אריזות הוא חלק משיווקו וקידומו של העסק. מדובר בהרבה יותר מאריזה פשוטה והיא יכולה לשמש כאמצעי נהדר להפצתו של המוצר ושל העסק כולו בצורה הטובה ביותר. ולכן, כחלק בלתי נפרד משלבי העיצוב יש להבין את המסר שאותו מעוניינים להעביר. איזה מסר צריך להסתתר מאחורי אריזת המוצר ואילו שאלות על האריזה להעלות בפניו של הלקוח, ברגע שהוא בוחן אותה? בעזרת האריזה אפשר להעביר מסר הקשור לאיכות המוצר, לתחום שאליו הוא שייך וגם לקהל שלו הוא מתאים.
  3. התקציב שברשותו – שירותי עיצוב אריזה מוצעים בטווח של מחירים. המחיר נקבע בהתאם למידת המורכבות של השירות ובהתאם לפרמטרים שונים. לפני שיוצאים לדרך יש לבחון את התקציב שברשות הלקוח ובהתאם להציע את המענה הנכון עבורו.

מחפשים כתובת מקצועית לעיצוב המוצר שלכם? אנחנו, בחברת אידאה, נספק לכם מענה מדויק ומקצועי מאד, תודות לניסיון שצברנו בתחום לאורך השנים ולאהבתנו הרבה את התחום. אנו מתמחים במתן פתרונות עיצוביים ומותגיים ועובדים עם חברות בסדרי גודל שונים. נשמע לכם מעניין ומתאים? צרו אתנו קשר בטלפון 03-5596803 כדי לקבל פרטים נוספים.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס