אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
סטנדים לתצוגה
ראשי חשוב לדעת סטנדים לתצוגה

סטנדים לתצוגה

יולי 1, 2018 3:44 pm אין תגובות lilach

סטנדים לתצוגה הם בעלי מספר תפקידים בתהליך השיווק, השכנוע והמכירה. כמובן שיש בהם פרקטיקה של נשיאה והצגה של מוצרים בחנות, אבל עיצוב קמעונאי חכם יודע להפיק מהם הרבה יותר מאשר רק מתקנים המשמשים לתצוגה. סטנדים הם חלק מהחלל של החנות, וככאלה הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי שלה. הם חלק מהאווירה שהחנות משרה, חלק מהקונספט העיצובי, חלק מחוויית הלקוח וחווית המשתמש, חלק מהנראות ומהאסתטיקה הכללית. החומרים שנבחר להשתמש בהם, הטכנולוגיות שנטמיע, הצבעים, הגדלים והתכנון הנוגע למיקומם בחנות – כולם משמעותיים. מעצב קמעונאי חכם ידע לרתום לעצמו ולנצל עד תום את כל ההזדמנויות שהסטנדים טומנים בחובם.

לא סתם עומדים

יש סיבה לכך שיש סטנדים לתצוגה ושהמוצרים לא מפוזרים בתפזורת. מעבר לעבודה שמדובר בדרך יעילה, מסודרת ונוחה לאפשר גישה למוצרים ולהתרשמות מהם, זאת הדרך של בעל החנות להשפיע על חווית הקנייה של הלקוח. אם אנחנו ממקמים סטנד במיקום מסוים, אנחנו למעשה מכוונים את הלקוח ואומרים לו כיצד לחשוב ולאיפה ללכת. הוא מצוי באותו רגע תחת השפעתנו, ומעצב קמעונאי חכם יודע לנצל את זה. הוא יודע כיצד הלקוח חושב וכיצד הוא מקבל החלטות. הוא יודע מהם מחסומי הקנייה שלו וכיצד ניתן לדלג מעליהם.

לקוח שנכנס אלינו לחנות הוא כבר לקוח שבוי. זה הסימן שלנו להסתער עליו באלגנטיות ולשכנע אותו לעשות את הצעד המתבקש הבא, שהוא כמובן לרכוש ממיטב המוצרים שלנו. סטנדים לחנות הם צעד נוסף בדרך לרכישה ויכולים להשפיע באופן ישיר ומיידי על התוצאות העסקיות. כל החלטה שניקח לגביהם, תשפיע על המכירות של החנות ועל חווית הלקוח. הצבע שנבחר צריך לעמוד בקנה אחד עם שאר הצבעים בחנות ועם העיצוב הכללי, הטכנולוגיות שנבחר להשתמש בהן ישפיעו על התרשמות הלקוח והחוויה שלו וגודל ומיקום הסטנד ישפיעו על אופי ואופן הרכישה.

תכנון הנדסי וייצור

ברגע שמחליטים החלטות, צריך לתת להן ביטוי פיזי. ההחלטות בדבר הקונספט העיצובי עוברת דרך כלים תכנוניים מתקדמים, וכך למעשה מתבצעת ההמרה שלהן לשפה הנדסית בדמות סקיצות ותרשימים. לאחר מכן, בעזרת טכנולוגיות ייצור מתקדמות, המוצר עובר לשלב היצור תוך הקפדה על בקרת איכות במהלך התהליך. כך ניתן להבטיח מוצר איכותי וכלכלי, שעומד בכל הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו בתחילת העבודה.

חברת אידאה עוסקת במיתוג קמעונאי על כל שלביו, החל מאפיון המוצר, אפיון הלקוח, החלטה על אסטרטגיה שיווקית וקונספט עיצובי, וכלה בתכנון הנדסי וייצור המוצרים הרלוונטיים. ניתן לפנות אלינו דרך האתר או להתקשר למספר 03-5596803, על מנת להפוך את החנות שלכם לחנות מרוויחה ומניבה.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס