אודות אידאה
אידאה הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בישראל. אידאה מתמחה בהובלת תהליכים קמעונאיים מתקדמים בתחומי האסטרטגיה הקמעונאית, המיתוג, העיצוב הקמעונאי וההטמעה. אידאה מציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי, חדשני ומיתוגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.במרכז החברה עומד סטודיו מומחה ובו מעצבים מכל דיסציפלינות העיצוב: אדריכלות פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי.
אידאה חברה בארגון הבינלאומי shop! לקידום העיצוב הקמעונאי
השירותים שלנו
אסטרטגיה קמעונאית, קונספט קמעונאי, קונספט עיצובי, עיצוב ותכנון חנויות דגל, עיצוב ותכנון חנויות קונספט, עיצוב ופיתוח פתרונות תצוגה ומכירה, עיצוב והפקת סטנדים ומתקני תצוגה, קונספטים למסחור חזותי, עיצוב פתרונות נראות ומסחור חזותי, עיצוב והפקת קמפיינים בנקודות המכירה, פיתוח מערכות שילוט, פתרונות לניהול קטגוריה, אסטרטגיה למותג, פיתוח שמות למותג, בניית שפה עיצובית למותג, עיצוב ותכנון אריזות.
בקרו אותנו
  • Facebook
  • Instagram
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
Idea
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף בית
  • מיתוג
  • מסחור חזותי
  • מתקני תצוגה
  • עיצוב חנויות
  • אודותינו
  • צור קשר
מתקני תצוגה לחנויות
ראשי חשוב לדעת מתקני תצוגה לחנויות

מתקני תצוגה לחנויות

יולי 1, 2018 3:19 pm אין תגובות lilach

כשלקוח פוטנציאלי נכנס לחנות שלכם, שאלתם את עצמכם פעם מה גורם לו לצעוד לכיוון מסוים? מה גורם לו לפנות ימינה או שמאלה? למה הוא בוחר לבחון מוצר מסוים ולא מוצר אחר? אלו שאלות חשובות שמסמלות למעשה את כל הקונספט של העיצוב הקמעונאי. המהות שמאחורי חשיבה עיצובית ואסטרטגיה שיווקית היא שהלקוח לוקח החלטות רבות בכל רגע נתון, והמטרה שלנו היא להבין כיצד הוא חושב, כיצד הוא לוקח החלטות, מה משפיע עליו ואיך אנחנו נוכל להשפיע עליו.

עיצוב קמעונאי מעצב למעשה לא רק את החנות עצמה, אלא גם את החשיבה של הלקוח. הוא יורד לנבכי נפשו ומבינה כיצד הוא חושב ומה מניע אותו. ברגע שאנחנו מבינים כיצד הוא חושב, נוכל גם לקנות אותו ולגרום לו לקנות בעצמו. בחירה נכונה של מתקני תצוגה לחנויות מהווה חלק מהקונספט העיצובי של החנות.

אפיון הלקוח

כמו שכבר התחלנו להגיד, חשוב להבין כיצד הלקוח חושב. בשביל לעשות את זה באופן מדויק, חשוב לדעת לאפיין אותו ואת הצרכים שלו. יש להבין מי קהל היעד של המוצרים בחנות. כך נוכל להתאים את העיצוב לאותו קהל יעד, כך שהוא ישים לב לחנות, יבחר בה, וכשהוא בתוך החנות – גם ירכוש ממנה.

כשאנחנו מבינים מי הקהל שלנו, אנחנו יכולים להתחיל להבין כיצד הוא חושב ולקחת החלטות עיצוביות ושיווקיות בהתאם. מדובר בתהליך דקדקני וחכם שיש לתת לאנשי מקצוע לבצע. בעל עסק מכיר את קהל היעד שלו ויש להיעזר בו, אך רק אנשי מקצוע באמת מכירים את השוק ואת אופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי. שילוב הכלים הללו יפיק תוצרים גבוהים בעבור בעל העסק. צרו איתנו קשר על מנת לקבל אפיון לקוח שלם ומקיף.

המון מתקנים בכל מיני צבעים

מתקני תצוגה לחנויות נבדלים האחד מהשני בדרכים רבות. קודם כל, הם עשויים מחומרים שונים שמאפשרים אפשרויות שונות, הם באים בכל צבע שתרצו, בכל גודל שתרצו ובכל צורה שתרצו. מעבר לכך, אפשר לשלב במתקנים כל מה שעולה על דעתנו וזמין מבחינה טכנולוגית ותעשייתית. אפשר לשלב אלמנטים מיוחדים כגון תאורה, מוזיקה או כל דבר אחר שישפיע על חווית הרכישה. מעבר לברור מאליו, כדאי להיות יצירתיים ולנצל את מתקני התצוגה לחנויות כך שהלקוח יצור איתם אינטראקציה מהנה ומעניינת בשבילו. טכנולוגיות הייצור היום כה מתקדמות, שבאמת ניתן ליצור כמעט הכל וכיד הדמיון הטובה. אם תרצו – אין זו הגדה.

חברת אידאה תשמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע לפיתוח, עיצוב וייצור של מתקני תצוגה לחנויות וכל הרלוונטי למיתוג קמעונאי ועיצוב מסחרי. ניתן לפנות אלינו במספר 03-5596803 או דרך האתר.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים

לא נמצאו פוסטים

  • חשוב לדעת
כל הזכויות שמורות לאידאה
Design by Adactive
צור קשר
X

צור קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס