Pop Up Retail

פופ-אפ ריטייל או פלאש ריטיילינג היא תופעה אשר תופסת תאוצה בשנים האחרונות בעולם ומביאה איתה סגנון עיצובי מדליק, חדשני וצעיר אשר תואם את הקונספט ויודע גם לבלוט בשטח.

"בוקס-פארק" הוא פרוייקט חדש (וחדשני) במזרח לונדון אשר לוקח את המושג פופ-אפ ריטייל למקום חדש ורחוק יותר. למעשה, מדובר בקניון הפופ אפ הראשון בעולם אשר יהיה פתוח במשך 5 שנים בלבד במיקומו הנוכחי ועשוי כולו ממכולות. בגלל העלויות הזולות יחסית של בנייתו והקמתו גם השכרת החנויות זולה יחסית ובכך מאפשר הפרוייקט מיקס מעניין של עסקים.

המשך…

עדי

עדי

חמישי אוקטובר 25th, 2012

אילייה מציג Spresh Disco Ball

IMG_9532

סרגיי

סרגיי

חמישי יולי 5th, 2012

חג פורים שמח!

אידאה חוגגת פורים

IMG_8734 המשך…

סרגיי

סרגיי

חמישי מרץ 8th, 2012

חנויות דגל

בעולם הימאות, המושג flagship  לספינה הגדולה, המהירה, החדשה והמוכרת ביותר בצי, או זו שמובילה אותו. בעולם הקמעונאות חנות הflagship – היא "חנות הדגל", החנות אשר נמצאת במקום האסטרטגי ביותר, הגדולה ביותר ובעלת מחזור המכירות הגדול ביותר.

כיום, כמעט כל מותג חזק מחזיק בחנות שכזו. עבור הקונה, מדובר בחוויה, בתחביב. לא מפתיע, בהתחשב בכמות הכסף והמאמצים שהשקיע המותג בסניף.

המושג "חנות דגל" מתייחס לשלוחה שהיא הגדולה, המהירה, החדשה והמוכרת ביותר ובה גם מנסים לעיתים מוצרים חדשים.

בשנת 2001 נפתחה בניו יורק חנות הדגל של "פראדה" בעיצובו של האדריכל המוביל רם קולהאס בהשקעה של 40 מליון דולר וב- 2003 נפתחה החנות בטוקיו בבניין מרהיב של 6 קומות בעיצוב המשרד  "הרצוג ודה מוירון" המצליח.






פראדה, ניו יורק

מותג אופנה ידוע נוסף בעל כמה חנויות דגל הוא "לואי ויטון" המוכר, אשר חנויותיו ידועות בעיקר בזכות חלונות הראווה המיוחדים והלא קונבנציונליים שלהן.



דוגמאות לחנויות דגל צנועות יותר ניתן למצוא בחנויות מושקעות לא פחות כמו החנויות של נייקי ושל פומה בטוקיו, חנויות של מותג האופנה הספורטיבי "מוניק" (munich) במדריד וברצלונה והחנות המקורית של מותג התיקים "פרייטאג" בציריך אשר בנויה כולה ממכולות על גבי מכולות (בהתאמה לכך שהחומרים מהם עשויים התיקים, ממוחזרים מיריעות ברזנט של משאיות).



חוויית הקנייה מעולם לא היתה מרשימה כל כך, שווה ביקור!

עדי

עדי

שלישי אוקטובר 11th, 2011

ELSE Mobile

הופתעתי לגלות שבארץ משנת 2001 קיימת חברה שעוסקת בפיתוח של הדבר הבא בתחום הסלולרי. לחברה קוראים ELSE Mobile והם עוסקים בפיתוח סמרטפון עם הממשק הכי ידידותי, הכי אינטואיטיבי, והכי כיפי ביקום.. ELSE Mobile השקיעו שנים במחקר, פיתוח וניסוים בנושא חווית משתמש וממשקי משתמש בטכנולוגיה טאצ'. האתר של החברה מלא בסרטוני פרומו מרשימים שמעבירים את רוח העתיד הדיגיטלי עם נגישות מקסימלית למידע.. תגלו בעצמכם כאן http://www.elsemobile.com

איליה

איליה

שלישי אוקטובר 11th, 2011

בינג'מין חוברט- מומלץ בחום להכיר את עבודותיו

עבודותיו של מעצב הקנדי בינג'מין חוברט, מאופיינות באיזון ופרופורציות מושלמות.


פשטות הגאומטרית של צורות ומינימליזם בשילובים בין חומרים שונים מפתיע וגורם אצל המתבונן לתחושה של ריחוף.


ממליץ בחום להיכנס לאתר שלו ולדפדף. תיהנו :)

איליה

איליה

חמישי מאי 26th, 2011

סיור בספריית החומרים בחולון

ספריית החומרים במדיטק בחולון, ובשמה iMatter היא חלק ממוזיאון העיצוב.

הביקור המודרך בספרייה היה עבורנו יותר מאשר חוויה שוברת שגרה ומהנה, אלא גם הזדמנות מקצועית להרחיב את החשיפה שלנו לטכנולוגיות חדשניות ולדוגמאות חומר וטקסטורה מקוריים, עדכניים, שאת חלקם השוק עדיין לא חשף.

ספריית החומרים היא פרויקט ראשון וייחודי בארץ והוא אחד מקובץ מצומצם של ספריות דומות בעולם.

עבור מעצבים, אדריכלים ומהנדסים זו הזדמנות ייחודית לבצע חיפוש במנוע החיפוש של החומרים, לאתר ספקים ויצרנים מהעולם ולבחון את החומרים בהתאם לצורך ולהגדרות השונות של המוצר. ניתן לגעת, למשש, להרגיש באופן ישיר ובלתי אמצעי את התכונות ומאפייני החומר.

ותודה לשירה על הארוח הנעים והמקצועי בפנינה קטנה וייחודית זו.

מומלץ!

המשך…

אמיר

אמיר

שלישי מאי 3rd, 2011

Post Fossil- מאובני העתיד

לקחנו הפסקה ונסענו למוזיאון העיצוב בחולון. במרכז העיר בין האורבניות של גוש דן נתגלה אותו מבנה מופלא, טבעות מתכת בצבעי מדבר מקיפות את המבנה ומציבות אותו באופן מוזר ומפתיע.

התערוכה אותה אצרה לי אדלקורט, חוקרת וחזאית טרנדים ועיצוב מהשורה הראשונה בעולם, מציבה דרך אובייקטים את מגמות העתיד. כולם ביחד וכל אחד לחוד יוצרים סיפור על חומר, צורה ומציאות המייצגים את העולם במאה העשרים ואחת.

התערוכה כוללת 63 מעצבים ואמנים מ 12 מדינות שונות.

שדה העיצוב העולמי מגיע למקומות חדשים, הוא מחפש כל הזמן חידושים ומגמות שישברו את הקונספציה הקיימת.

נראה כי העיצוב כמעט והפך ליהיר, אנו מחפשים את האיזון בין חיים עם הפייסבוק והאייפון לתקשורת בין אישית בסיסית של חפצים וצרכים.

האוצרת מציגה תפיסה זו כמגמת העתיד. שילוב של אובייקטים פשוטים וצנועים, שימוש בחומרים טבעיים מול חדשנות צורנית עד לכדי עבודות אומנות ולאו דווקא עיצוב.

השם "פוסט פוסיל", מאובני העתיד, משלב בתוכו את העבר מול העתיד ואת הבסיס החומרי ואבני הדרך למעצבי העתיד.

בדיוק כמו שההיסטוריה חוזרת על עצמה כך מציבה האוצרת את המגמות שמגדירות את המציאות והעתיד של העיצוב סביבנו, את האופן בו אנו מעצבים את חיינו.

"תוך התבוננות באוסף של מוצגים מלאי עוצמה, תוכלו גם אתם לגלות מחדש את כוח החיים המושרש באדמה".

המשך…

ענת

ענת

ראשון מאי 1st, 2011

רשמים מתערוכת יורושופ 2011

שוב זה הגיע, פעם בשלוש שנים זה קורה. במתחם התערוכות העצום של דיסלדורף התאספו 2,038 מציגים שונים  מ 53 מדינות שונות מהעולם על שטח מושכר כולל של 107,000 מ"ר. מעל 106,000 מבקרים כשמעל 60% מהם הגיעו מיותר מ 90 מדינות שונות מהעולם פקדו את המתחם בחמשת ימי התערוכה ולפחות על פי דברי המארגנים, הייתה זו התערוכה הגדולה והמקיפה ביותר שנערכה עד כה.

המשך…

אמיר

אמיר

רביעי אפריל 6th, 2011

חנות Colette בפריז מציגה

החנות גלריה הכי שיקית בפריז שחוץ מאופנה מציגה כל הזמן שיתופי פעולה מאוד מעננינים עם מותגים שונים

והפעם קוקה קולה באריזה מיוחדת


מור

מור

רביעי מרץ 2nd, 2011

בגובה הנעל

ומאותו בית היוצר של משרד האנימציה.

פרסומת סופר אינטליגנטית לנעל ריצה של נייקי, ובכלל לתפיסת המותג והחברה.
הסרטון נעשה במטרה לשווק את הנעל של נייקי, זה ברור. אחת ממאות נעלים שמיוצרות בכל שנה ומשווקות ברשתות הספורט בכל דרך אפשרית. אך פה זה נעשה בדרך מקורית ופשוטה.

בנעל זו, שהיא המהות של נעל "all around" "לכולם" ולכל עת- אתה זה שקובע ומכתיב לה את האופי, ועל ידי הסרטון נעשה חיזוק אלמנט זה באופן מוצלח ביותר.
השימוש בזוית צילום קבועה- "בגובה הנעל" עם הסצינה האורבנית מחזקת את מהות החיים ותפיסת המותג של נייקי, את הערך של לחיות את החלום, להיות כמו, ובכל זמן.

אני חושב שהיציאה מאותה קונספציה ושמרנות של צילום ספורטאים ואנשים יפים לצד המוצר לכדי חדשנות בצילום, שימוש בתנועה, בקצב של מוסיקה ואורך חיים יוצרים משהו מוצלח. למעשה הנעל… היא הענין בסיפור.

הסרטון מעורר את הרצון לנעול נעלים ולצאת לרוץ. עם נייקי כמובן :)

LIVE [NIKE] from SomeofmyWork™ on Vimeo.

קובי

קובי

שלישי מרץ 1st, 2011

תראה לנו את העולם שבתוך הראש שלך

דרך קראטיבית ורעננה לקידום חברת bruntwood.

החברה החליטה לצאת בקמפין אינטרנטי תחרותי ובו להציע לכותבים ויוצרים להשתתף בכתיבת מחזות לתיאטרון.
השימוש ברשת חברתית ובאינטרנט ככלי תקשורת ליצירת קשר רחב, יותר מרלונטי וכדאיי בתקופה בה אנו חיים.
בדרך זו הם יוצרים חשיפה לקהל רחב של אנשים מרחיבים את בנק הרעיונות בדרך פשוטה, מהירה ומשווקים את המחזות על ידי שימוש בפרויקט כחדשני ומעורר חשיפה תקשורתית.

הסרטון נעשה בצורה קלילה על ידי אנימציה אינטרקטיבית. שימוש בדמויות חיות וטקסטים על גבי סרט נע וצבעוני יוצרים מעבר המסר בדרך הנפשה רעננה וחדשנית.

הסרטון מפתה להיכנס ולראות החברה שעומדת מאחוריו.

תהנו:

Bruntwood Prize for Playwriting from SomeofmyWork™ on Vimeo.

קובי

קובי

שלישי מרץ 1st, 2011

סיור במרכז המבקרים של BetterPlace

כולם כבר שמעו על המכונית החשמלית של בטר פלייס רגע לפני שהם מתגלגלות את כבישי ישראל, הלכנו לבדוק את זה מקרוב…

אז מה עשינו בעצם?
התחלנו בקפה על הדק, שהמשיך לסיור במרכז המבקרים קיבלנו הסבר על החברה והחזון של מקום טוב יותר- better place

המשכנו לסרטון הסברה הולוגרמי בשיתוף שי אגסי, המספר על יתרונות השיטה והפיתרון שמוצע לעומת מכוניות הבנזין. עברנו לתחנה הממחישה את עמדת החלפת הסוללה האוטומטית ברכב וסיימנו בנסיעת מבחן במסלולון ההתנסות על  Renault Fluence. נרשמנו למאגרי המידע של החברה ואולי נהיה גם אנחנו חלק מהעתיד הירוק של better place.

העתיד הירוק נראה קרוב מתמיד כשמסתכלים על מה שקורה בעולם כולו והזינוק החד במחירי הנפט העולמי
המהומות במצריים ובלוב יכולות להיות האות שתכריז על המהפכה הירוקה !

וקרדיט לקובי :)
המשך…

מור

מור

שלישי מרץ 1st, 2011

ספר של גווין קנדי – הכל נתון למשא ומתן


ממליץ בחום לקרוא את הספר של Gavin Kennedy.
מוזר שאין אותו עדיין בעברית…
"Everything is Negotiable" ספר מעולה, מספר איך להגיע למשא ומתן בדרך נכונה.

סרגיי

סרגיי

חמישי פברואר 3rd, 2011

עמדת זאפ בחנויות החשמל

 

 

איזו סיבה יש לרשת מוצרי חשמל להכניס לתוך המרחב הקמעונאי שלה עמדות קיוסק אינטראקטיביות של zap ?

האם לא מספיק שהלקוחות משווים מחירים בבית באינטרנט לפני שהם מתחילים את מסע הקניות שלהם, כך שאנחנו צריכים לעזור להם לעשות את זה בתוך החנות? ואיזו סיבה תהיה להם להישאר בחנות אם הם יראו שיש הצעות זולות יותר?

 

Zap ורשת טרקלין חשמל הבינו שכללי המשחק השתנו ושקיפות היא צו השעה.

לעזור לקונה להשוות מחירים בתוך החנות יכול לסייע ליצירת הנאמנות ולהגדיל את המכירות, הכיצד?

 

העמדה שפיתחנו ועיצבנו עבור zap נשענת על ההנחה שהקונה של היום הוא רב ערוצי. כמעט 90% מהקונים משתמשים היום ביותר מערוץ קניות אחד לפני הביצוע הסופי של החלטת הקניה ולכן זו כבר עובדה מוגמרת ובמקום להילחם בה אנחנו צריכים לראות איך היא משרתת אותנו. ההפרדה המסורתית בין מפגשי הצרכן בתקשורת ה online למפגשי ה offline איננה רלוונטית יותר והמושג התקף אם כך הוא noline . כ 60% מהקניות שמבוצעות בתוך החנויות נבדקות קודם לכן באינטרנט, כ 30% מהצרכנים הבוגרים בארה"ב כבר השתמשו בטלפון הנייד שלהם בתוך החנות לצורך השוואת מחירים, והיום אחד מתוך כל 5 טלפונים ניידים בעולם הוא smartphone.

רשת שמציבה בחנויות שלה עמדה להשוואת מחירים אומרת במילים אחרות – אנחנו כאן בשבילך! לעזור לך למצוא את הדבר הנכון עבורך!

בתחום מוצרי החשמל נוצרה עם השנים סיטואציה שבה חלק מהיבואנים הם גם קמעונאים דבר שמאפשר להם לצאת במבצעים והנחות מפליגות, יחד עם היבוא המקביל נוצרו מאפיינים של 'שוק' שאחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על החלטת הקניה היא המחיר.

כשמתבוננים במסע הקניות ברשתות החשמל הלקוחות מבצעים תהליך מהיר של 'shopping'. הם עוברים מחנות לחנות כשבידם פנקס ומשווים מחירים ותנאים עד לקבלת החלטת הקניה.

כל איש מכירות ברשתות החשמל יודע שהאויב הגדול ביותר של הזדמנות המכירה שלו הוא כשהלקוח שיוצא מהחנות 'רק לבדוק' והוא 'כבר חוזר'. הוא כבר לא ישוב…

הקונספט של העמדה משקף את הרציונאל לפיו הרשת מבינה את תהליך הקניה, את מניעי ומחסומי הקניה ומזמינה את zap להציב את העמדה בחנויות מתוך אמונה שהדבר יסייע לה להתמודד עם המכשולים בדרך לקניה ובעצם יסייע לה להגברתה.

הקונים מוזמנים לבדוק את המחירים ואם בעקבות כך מתעוררות אצל הקונה שאלות, לאנשי המכירות קיימת הזדמנות להתייחס להתנגדות לנתח את הנתונים שלעיתים מושווים באופן לא מקצועי ולהציע לקונה ברגע האמת שלו את התשובה המתאימה.

לחזק את המותג zap ולייצר עבורו חשיפה כבר אמרתי?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמיר

אמיר

שלישי ינואר 18th, 2011

אריזה יפה



המשך…

סרגיי

סרגיי

שבת ינואר 15th, 2011

Lego Digital Box




בסוף אוקטובר 2010 השתתפתי בכנס הקמעונאות העולמי בברלין World Retail Congress שהיה מרתק כתמיד.
נציגים מ 60 מדינות, כ 1200 משתתפים וכ 140 מרצים מומחים מכל העולם. המשך…

אמיר

אמיר

שלישי ינואר 11th, 2011

עושים כבוד לפרה

בקבוק הוא לא רק בקבוב. חיבור מענין ויצירת סיפור למוצר ולנקודת המכירה מקימים בעיני חדשנות וכיף.
בבקבוק זה נעשה חיבור הומוריסטי וישיר בין החלב ולמקור… הפרה כמובן. הקונה נמשך אל האריזה בחיוך ובבידול ישיר על פני המתחרים.
למרות שזה קריצה לחלב אמיתי כאן נעשה קידום לחלב סויה דרך אריזה, שמתחזק דרך הצבע הירוק.

שווה לשים לב לאופן בו האריזות תלויות על פני המדף ומחזקות את החיבור לטבע לטריות ולפרה, אלמנט מוצלח ומעורר השראה.


http://kian.ru

קובי

קובי

שלישי ינואר 11th, 2011

יום כיף 18.10.2010 – סיור במתקן ההתפלה בפלמחים 'דרך הים'

45 מיליון קוב מים מותפלים בשנה שמוזרמים היישר למערכת המים הארצית.

ועם קצת יותר רצון מצד הממשלה יוכל המתקן גם לשלש את התפוקה שלו.

קיבלנו הסבר, שתינו קפה, סיירנו במתקן ובסופו של דבר גם שתינו מהמים. טכנולוגיה ירוקה, סופר אפקטיבית ומפעל לתפארת שמתחשב בכל ההיבטים הסביבתיים והאקולוגיים. היה מרתק! ותודה ליגאל הנגבי מנכ"ל Via Maris ('דרך הים') מי שהקים את המתקן כשייצר 30 מיליון קוב והוביל את ההרחבה שלו ל 45 מיליון קוב. תודה אבא, גאה בך.

משם עברנו לחוף פלמחים, פיקניק, יין גבינות… המשך…

אמיר

אמיר

שבת ינואר 1st, 2011

אריזות יפות

סטודיו לעיצוב מצ'כיה «Design Herynek»
«Adriana» – מיני פסטה לילדים



המשך…

סרגיי

סרגיי

חמישי דצמבר 30th, 2010

פרסומת ל-«Crunch Fitness»



סרגיי

סרגיי

שישי דצמבר 24th, 2010

BMW GINA Light Visionary Model Concept Car



סרגיי

סרגיי

רביעי דצמבר 22nd, 2010