#1

מחקר ואפיון
החנות נמדדת בביצועיה העסקיים, בפדיון הממוצע למ"ר, בשביעות רצון הלקוחות ובנאמנות שלהם. טיפול נכון בחנות ישפר את שיעורי ויחסי ההמרה, יגדיל את סל הקניה ויבנה חווית קניה וחווית מותג טובה ובונה. חנות בוטיק שונה מחנות רשת, חנות דגל שונה מחנות קונספט ולכל אחד מהם יש יעד שונה בתמהיל השיווקי. כל אלו מחייבים היכרות מעמיקה ולימוד הסיטואציה השיווקית והתחרותית.

#2

אסטרטגיה קמעונאית
חנות היא לא רק מקום שבו נפגשים קונים ומוצרים אלא מקום שבו מתנהל מפגש רגשי ופונקציונלי בין הקונים לבין הצרכים והחלומות שלהם. האסטרטגיה הקמעונאית היא הנוסחה שקובעת את מערכת היחסים וההיררכיה בין כל המרכיבים בחנות: העסקיים, המסחריים, השיווקיים, המכירתיים, הפונקציונליים, הלוגיסטיים והחווייתיים. הנוסחה נבחנת ונבדקת דרך נקודת מבטו של הקונה.

#3

קונספט עיצובי
הקונספט העיצובי הוא התרגום הקריאטיבי של האסטרטגיה הקמעונאית. סיפור המותג וחווית הקניה מוגדרים דרך הלייאאוט בחנות, מסלול הקונה ומסע הקניה, מיקום קטגוריות המוצר והשרות, אופן השרות והאינטראקציה עם הקונים, דרך השפה העיצובית-אדריכלית של החלל, עיצוב מתקני התצוגה והריהוט, התאורה, שכבות המסרים, שפת המיתוג, חומרים, צבעים, גימורים, שימוש במדיה דיגיטלית והטכנולוגיה.

#4

תכניות ומפרטים להקמה
הכנת סט התכניות האדריכליות הנדרשות לתמחור ההקמה. בניית התקציב, הכנת המפרטים לבעלי המקצוע המעורבים בייצור, בהפקה ובהקמה. הכנת כל התכניות האדריכליות, שרטוטי ומפרטי הייצור, תכניות הנגרות והמתקנים, מערכות השילוט והגרפיקה, התאורה ומערכות הטכנולוגיה המעורבות. ליווי וניהול הייצור, ההפקה וההקמה כפיקוח עליון, פיקוח צמוד או כפרויקט מפתח.

פרויקטים לדוגמא