#1

מחקר ואפיון
העמדת מתקן תצוגה ומכירה בנקודת המכירה מחייבת בראש ובראשונה הבנה והיכרות מעמיקה עם קהל היעד, הקונים. הכרת הצרכים הרציונליים והאמוציונליים, אופן קבלת החלטות הקניה, מיפוי מחסומי הקניה, המתחרים, המגבלות הפיזיות, דרישות התפעול וצרכי הקמעונאים בזירה הקמעונאית אליה מיועד המתקן.

#2

קונספט עיצובי
מתקן התצוגה והמכירה - הסטנד, איננו סבל סחורה ואיננו מחסן, אלא חלק אקטיבי ומשמעותי במאמצי השיווק והמכירה של המותג/מוצר. פתרון מדויק ישפיע באופן ישיר ומידי על התוצאות העסקיות. מתקן תצוגה ומכירה אפקטיבי ורלבנטי לצד חשיבה יצירתית וחדשנית הוא פתרון כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו "בול בפוני".

#3

פיתוח עיצובי
נראות ובולטות, פיתוח צורה ומבנה, בחירת חומרים וטכנולוגיות ייצור, תכנון אופן תצוגת המוצרים, טיפול במסרים השיווקיים והמכירתיים, שימוש במדיה דיגיטלית, חיישנים ופיתוחים טכנולוגיים, כל אלו מוצאים את ביטויים דרך העיצוב התעשייתי, העיצוב הגרפי והחשיבה הקריאטיבית. איננו מחויבים לחומר או לטכנולוגיה אלא אך ורק לצרכים של לקוחותינו להצלחת הפרויקט.

#4

תכנון הנדסי וייצור
העברת התוצר העיצובי דרך כלים תכנוניים מתקדמים בשפה הנדסית, בחירת ושילוב פתרונות עיבוד וייצור תוך כדי הפעלת טכנולוגיות ייצור עדכניות ותעשייתיות, עבודה על-פי הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר, ייצור ובחינת מוקאפים ודגמים והפעלת בקרת איכות בתהליך הייצור, כל אלו הם אמצעים להבטחת מוצר איכותי, כלכלי, שעומד בלוח הזמנים ובתקציב.

פרויקטים לדוגמא