#1

מחקר ואפיון
מסחור חזותי הוא שם קוד למופע של מסרים ודימויים בחלל הקמעונאי והוא משתנה מענף לענף. משימוש בחלונות הראווה, דרך שימוש בחלל לחיזוק קמפיינים, השקות ומופעי קידום מכירות ועד הטמעת שפת המיתוג בחלל ומרכיבים של ניהול קטגוריה, התמצאות והנעה לפעולה. איסוף הנתונים על הסיטואציה השיווקית והגדרה מדויקת של היעדים והמדדים להצלחה יבטיחו התאמה בין התהליך הקריאטיבי לבין התוצאות העסקיות.

#2

קונספט עיצובי
הקונספט הוא סיפור. אנו מייצרים אווירה, מייצרים אימפקט גבוה בזמן קצר, עוצרים את הקונים ומפנים את מבטם למסר, מניעים לפעולה! מדגישים מוצר, קטגוריה, אזור או נושא. כל אלו מקבלים את ביטויים דרך עולם של דימויים, מסרים, אימאג'ים, צורות וקומפוזיציות גרפיות ותלת ממדיות בחלל. ליצירתיות ולחדשנות אין גבול ובלבד שהן משרתות את היעדים.

#3

פיתוח עיצובי
המעבר מקונספט למוצר הוא תהליך פיתוח. פיתוח רעיוני, פיתוח צורני, פיתוח תלת ממדי. דרך הפקת צילומים ואיורים, שימוש באביזרים, בניית מסרים, עיבוד צורני וחזותי ועד עבודה אמפירית עם החומרים תוך כדי הכנת מוקאפים, דגמים וקיום דיאלוג שוטף מול התעשיות שמשולבות בפרויקט לבחינת ההיתכנות בלוח הזמנים ובתקציב הייצור, ההפקה וההתקנה.

#4

תכנון ייצור והתקנה
שימוש בחומריות זמינה ותעשייתית עם ערך גבוה אל מול העלות, מהווים תנאי למימוש הפרויקט ולהפיכתו לכדאי וכלכלי. הכנת המפרטים המאושרים לייצור, הכנת כל קבצי התלת ממד והדו ממד הנדרשים לביצוע, הכנת דגשים להרכבה ולייצור, הכנת תיקי מוצר למכרזים, ייצור דגמים סופיים, ביצוע פיילוט ואישורו, ייצור תעשייתי, ריכוז המוצרים והפתרונות, הפעלת צוותי שטח להתקנה ובקרה על ההתקנה.

פרויקטים לדוגמא