אידאה – חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בארץ

מיתוג קמעונאי זהו תהליך שבראשיתו מוגדרת האסטרטגיה הקמעונאית ובסיומו הביטוי הקריאטיבי של השינוי.
מיתוג קמעונאי זהו תהליך שנובע מהצורך או ההכרח לבצע שינוי, כשבסיומו מודדים את תוצאות ההצלחה.


הדרך שלנו:

אנחנו מאמינים בצניעות ובדרך ארץ בחיפוש אחר השינוי.
צריך להכיר לעומק את הלקוח, את הצרכן, את הקונה ואת המשתמש.
צריך לדעת להקשיב, להתבונן, לאסוף נתונים ולנתח היטב את הסיטואציה השיווקית.
צריך לדעת לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא את הבלתי צפוי אך הרלוונטי.
צריך תשוקה, לאהוב את המותג, להעז לחשוב רחוק.
צריך לעבוד בשיתוף פעולה, בצוות, בחריצות אך גם בהנאה רבה וביצירתיות.
וצריך מעל לכל להיות בני אדם.


הצוות:

אנחנו אוספים, מלקטים, חוקרים, מפרקים ובונים מחדש את הנתונים שלך על מנת להכיר אותך היטב.
אנחנו מנהלים יחד חשיבה אסטרטגית רלוונטית, מבוקרת, עדכנית ואפקטיבית.
אנחנו מעצבים חזון שהופך למציאות, בונים קונספט שמקבל צורה, ותחושות שמקבלות צבע ומראה.


אמיר הנגבי – מנכ"ל

"בראש ובראשונה אני מעצב. אני חושב וחולם קמעונאות ומתרגש כל פעם מחדש מההזדמנות להיות שותף לשינוי שמטרתו – הצלחה.

אני מרגיש שזו זכות גדולה לעבוד עם הצוות שלי, שהוא מוכשר וקריאטיבי, חרוץ ומסור, וזו זכות גדולה לעבוד עם הלקוחות שלנו שבחרו בנו ויחד אנחנו מחוללים דברים נהדרים.

ההתמקצעות שלנו במיתוג קמעונאי מאפשרת לנו להיות שותפים מכריעים בהשגת ההצלחה העסקית של לקוחותינו. ריבוי המושגים והתהליכים איתם מתמודדים לקוחותינו ביום יום, הביאו אותנו לפתח מתודולוגיות עבודה ומודלים שונים שמצד אחד מפשטים את התהליך ויוצרים בו סדר ולוגיקה ברורים, אך מצד שני גם מאפשרים ירידה לפרטי פרטים והתמקדות בכל אחד מהמרכיבים בפני עצמו.
הקמעונות מרתקת בעיני וההתפתחות שלה מהירה ביותר. את מקורות הידע שלנו אנו שואבים אומנם מהעולם, אך למדנו גם שלהבנת הקמעונות בארץ יש חשיבות גבוהה ביותר. יציקת היסודות האסטרטגים כבסיס לפעילות המיתוג והעיצוב הקמעונאי והבנת מערכות הכוחות שפועלים בסביבה הקמעונאית, הם המפתח להצלחה.

נעים מאוד להכיר",

אמיר