#1

מחקר ואפיון
טיפול במותג מלווה באחריות גדולה מתוך הקשר ההדוק שקיים בין המותג לזירה העסקית והתחרותית בה הוא נמצא ועמה הוא מתמודד. השוק משתנה, הצרכן משתנה, הקונה משתנה, המתחרים משתנים ומתפתחים ועל כן חובתנו למפות, להכיר וללמוד היטב את כל הגורמים העשויים להשפיע על דרכו החדשה או המתחדשת של המותג.

#2

אסטרטגיית המותג
בלב המותג קיימת הבטחה, ההבטחה של המותג לצרכנים ולקונים. בחירה ופיתוח נכונים של ההבטחה ומסביבה עולם התוכן הרלבנטי, השפה התקשורתית, האישיות והערכים, הם הבסיס לבידול של המותג והם הסיבה לבחירתו על ידי הצרכנים. אסטרטגיה חדה וברורה תאפשר לקיים דיאלוג ברור ואפקטיבי מול קהל הלקוחות של המותג.

#3

עיצוב שפת המותג
העיצוב הוא שפה תרבותית, שפה בינלאומית אבל גם מקומית. פיתוח שפה עיצובית למותג תאפשר לצרכנים לזהות ולזכור אותו בשלב ראשון, אבל ובעיקר ליצור חיבור שמתבסס על הצרכים הפונקציונליים והרגשיים שלהם. החתימה הייחודית והמבדלת של המותג תתבטא בבחירת השם, הלוגו, הצבעוניות והצורניות, הטיפול הטיפוגרפי, שפת הצילום והאיור, השפה המילולית והשפה התלת ממדית והמרחבית.

#4

עיצוב כלי הטמעה
נקודות המפגש והממשק של המותג עם הצרכנים והקונים הן רבות ומגוונות. הלקוח של היום "מחובר" כל הזמן ולכן הוא צריך לפגוש את המותג בצורה רציפה ומתמשכת. במדיה הדיגיטלית, במדיה החברתית, בפרסום המסורתי, בפעילות הקד"מ, באריזת המוצר ובנקודת המכירה בזירה הקמעונאית.

פרוייקטים לדוגמא